Blog Interactive

Typy kampaní v Google Ads
Typ samostatnej kampane, ktorú chcete vytvoriť, by mal závisieť od cieľov Vašej inzercie. Ak chcete zobrazovať reklamy vo vyhľadávaní Google, mali by ste si vybrať kampaň vo vyhľadávacej sieti. Inzert...
Čítaj viac
Ako si spraviť funkčný a úspešný Eshop
Eshop je online predaj produktov ale aj služieb, ktorý vlastne nahrádza kamennú predajňu a jeho výhodou je dostupnosť relatívne všade a vždy. Vedeli ste,že na Slovensku máme viac ako 12 600 E-shopov? ...
Čítaj viac
Analýza SEO / webu za pár sekúnd?
Jednoduchá situácia – máte webovú stránku a chcete zistiť ako sa jej darí. Má navštevovanosť, vedia si ju zákazníci vyhľadať? Zobrazuje sa vlastne po zadaní mojich kľúčových slov? Po porade s pár znám...
Čítaj viac
Zhody kľúčových slov
Kľúčové slová určujú cielenie reklám a pomáhajú nám osloviť potencionálnych zákazníkov vo vyhľadávaní vo vyhľadávači. Dnes si preto rozoberieme dostupné typy zhody v najpoužívanejšom PPC systéme Goo...
Čítaj viac
Definícia SEO
SEO je skratka, ktorá znamená Search Engine Optimization, po slovensky optimalizácia pre vyhľadávače. SEO je proces, ktorého výsledkom je návštevnosť webovej stránky z neplatených , tzv. “organických”...
Čítaj viac
Alfa a omega úspešného podnikania = silná firemná identita
V tomto článku Vám v krátkosti priblížime pojem firemná identita - inak povedané - tvorba značky. Adidas, Coca-cola, Apple - Už poznáte ich logá, aké používajú farby, aké produkty či služby od nich ča...
Čítaj viac
Hosting a doména - ako si správne vybrať?
Webhosting a doména - dve absolútne najpodstatnejšie slovíčka v oblasti webových služieb. Stále sa však stretávame s laxným prístupom ľudí k týmto službám. Je im relatívne jedno, kto im bude poskytova...
Čítaj viac
PPC reklama - definícia a význam
PPC (pay per click) V preklade platba za klik, označovaný aj ako CPC (Cost Per Click), je druh internetovej reklamy používanej na web stránkach a prehliadačoch. Inzerent reklamy platí, len ak užívateľ...
Čítaj viac