Menu

Typ samostatnej kampane, ktorú chcete vytvoriť, by mal závisieť od cieľov Vašej inzercie. Ak chcete zobrazovať reklamy vo vyhľadávaní Google, mali by ste si vybrať kampaň vo vyhľadávacej sieti. Inzertná sieť ponúka rôzne typy kampaní pre Vaše ciele v podnikaní. V tomto článku sa Vám pokúsim priblížiť jednotlivé typy.
Jednoduchá situácia – máte webovú stránku a chcete zistiť ako sa jej darí. Má navštevovanosť, vedia si ju zákazníci vyhľadať? Zobrazuje sa vlastne po zadaní mojich kľúčových slov? Po porade s pár známymi zistíte, že existuje možnosť SEO analýzy webu, ktorá Vám povie detaily o jej sile, o spracovaní obsahu a jej pozícií na Google, ako rýchlo sa vykreslí prvá stránka Vášho webu, čo treba zlepšiť, kde sú rezervy a podobne.
SEO je skratka, ktorá znamená Search Engine Optimization, po slovensky optimalizácia pre vyhľadávače. SEO je proces, ktorého výsledkom je návštevnosť webovej stránky z neplatených , tzv. “organických” výsledkov vyhľadávania vo vyhľadávačoch, v slovenskom prostredí predovšetkým z Google.
Kľúčové slová určujú cielenie reklám a pomáhajú nám osloviť potencionálnych zákazníkov vo vyhľadávaní vo vyhľadávači. Dnes si preto rozoberieme dostupné typy zhody v najpoužívanejšom PPC systéme Google Ads.
PPC (pay per click) V preklade platba za klik, označovaný aj ako CPC (Cost Per Click), je druh internetovej reklamy používanej na web stránkach a prehliadačoch. Inzerent reklamy platí, len ak užívateľ na reklamu klikne.